BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie herkent deze "KOGA KWALITEIT EN GEVOLGEN"

Bijdrage door gebruiker
14-08-2005
5 reacties

Ik heb sinds 1996 een KOGA Gentstour. Nu in 2005 zijn er plots problemen. Mijn achterlicht doet het niet meer. Oorzaak dealer: mogelijk temperatuurverschillen in spatbord welke een breukje in de draad hebben veroorzaakt. Uw kosten € 75,-- (nieuw spatbord met geïntegreerd achterlicht) of "draadje trekken buitenom". Voor zo'n dure fiets ?

Dan als klapstuk: plots is mijn achterwiel gaan aanlopen. Oorzaak blijkt nu: Spaak is door de velg gekomen. Gevolg: scheur in velg. Ook aan de tegenovergestelde kant. Dealer: Er zijn nu eenmaal zwakke punten aan een fiets, de velg is er daar een van.

Mag ook wel voor zo'n "hoogwaardig produkt"(term in garantieboekje van KOGA).

KOGA zelf geeft in correspondentie niet thuis (regelen alles volgensgarantieboekje) en laten het verder aan de dealers over. En die doen (ik heb al meerdere gevallen gehoord) niets of zeer onvoldoende richting KOGA !

De verkoop loopt blijkbaar (nog) zo goed dat men zo hooghartig kan reageren.

Heeft u ook deze ervaring met het "hoogwaardig produkt KOGA" ?

Laat het mij eens weten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.