BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardeloze HEMA service

Bijdrage door gebruiker
09-11-2016
11 reacties
Afbeelding bij deze post - Waardeloze HEMA service
In jul 2014 een luxe 7-versnellings vouwfiets gekocht bij HEMA. Helaas minder met de trein gereisd dan we gedacht hadden en de fiets is zeer weinig gebruikt (misschien 15 x). Tot onze zoon in september jl. de fiets ging gebruiken om op school te komen (ca. 8 km per reis). Begin oktober ging de fiets kapot en heeft een reparatie van € 50 nodig. De lagers totaal versleten en geen lagervet te bekennen. HEMA beroept zich op de 2 jaar garantie die zijn verlopen. Maar volgens ons is het een ondeugdelijk product. Het lijkt of er geen lagervet aanwezig is geweest. HEMA reageert niet meer op contactformulier, ook niet via Facebook (eerst wel), klachtenkompas helpt ook niet. We hebben toch recht op een goed product? Ze geven zgn. wel 5 jaar garantie op frame. Ja, ja.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.