BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vertrouwen in auto helemaal weg!!

Bijdrage door gebruiker
04-01-2005
5 reacties

Ik ben een bezitter van een Citroën C3 exclusive uit september 2002.

Ik ben met deze auto al voor de volgende reparaties teruggeweest naar de dealer:

Vervangen van de ABS stekker i.o.v. Peugeot Frankrijk.

Vervangen van de stuurunit (richtingaanwijzer bleef hangen)

Vervangen van twee veren voor, omdat links voor de veer was gebroken. (gelukkig in stilstand en niet op de snelweg bij 130 k/m)

Vervangen van de ruitenwisser motor.

Alles bij elkaar een leuke som aan reparaties voor een auto van 2,5 jaar oud.

Bij het door de vering zakken van de auto heb ik aangegeven aan de dealer geen vertrouwen meer te hebben in de auto en gevraagd wat te doen.

Tja, zolang het om garantie reparaties gaat en de auto weer op de weg staat en er mee gereden kan worden, moest ik maar niet zeuren.

Dat er in dit soort gevallen ook vanuit de dealer de opdracht gegeven kan worden aan Citroën Nederland om de auto te laten onderwerpen aan een technische keuring door een onafhankelijke partij, werd niet over gerept......

Vandaag naar weer bij de dealer afgescheept te worden, omdat op het moment van bij de garage staan, de ruitenwisser het weer eens deden, maar vervolgens na een half uur de ruitenwissers mij weer in de steek lieten....heb ik maar eens kontakt gezocht met Citroën Nederland...

Naar mijn idee een geheel overbodige organisatie, omdat deze mij niet een bevredigend antwoord kon geven en mij het advies gaven de dealer te vragen om een technische keuring, terwijl ik van mening ben, dat de dealer dat bij mijn 3e klacht zelf had moeten voorstellen en het vanuit Citroën Nederland ook mogelijk zou moeten zijn een dealer aan te kunnen sturen voor zo'n keuring en dit niet mogelijk blijft, sloegen bij mij even de stoppen door...

Drie van de vier klacht punten hebben te maken met de veiligheid van de auto, is en daarom juist dat ik het vertrouwen in de auto kwijt ben en in het merk Citroën?

Welke acties moet ik nog meer ondernemen om als klant serieus genomen te worden doorCitroën?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.