BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tomtom kaart update Er is iets foutgegaan Probeer het later nog eens

Bijdrage door gebruiker
06-03-2020
65 keer bekeken
7 reacties
Ik prober al anderhalve week zeer regelmatig, op verschillende tijden, een recent gekochte kaart te updaten ivm invoering 100 km. Dit lukt niet. Eerst kreeg ik de melding "sorry, onze servers zijn erg druk, ......." en nu krijg ik steeds de melding "Er is iets foutgegaan ...... Probeer het later nog eens".
Ik kan nergens vinden hoe ik TomTom kan bellen hierover, en ook een klacht indienen bij TomTom zelf vereist een studie en heel veel gegevens.
Grrrrr.
Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.