Klant, Altar17-12-2005 10:25Mevrouw, meneer, ik heb mijn TOMTOM-GO op 12 juni 2004 bij FOTO ELECTRONICUM, van WOUSTRAAT 242 1073 NC in Amsterdam gekocht. Het apparaat is inmiddels 16 maanden in gebruik. Maar nu wil de ingebouwde li-ion voedingsbatterij geen spanning meer vasthouden! Als ik hem oplaad voor 2 uur dan houdt het apparaat hooguit 5 minuten de stroom opgeslagen en geeft dan de melding leeg. Mijn vraag is, hoe kan ik mijn TOMTOM-GO opsturen... en naar welk adres... en wat gaat mij de reparatie van een nieuwe batterij aanbrengen kosten? Bij voorbaat vriendelijk dank.Altar.REACTIE, TOMTOM,Geachte Altar,Wij willen een aanvraag voor u indienen om het apparaat te laten repareren. Omdat de reparatie in uw geval buiten de garantie valt zullen er reparatiekosten in rekening worden gebracht. De totale reparatiekosten bedragen 175 euro. Dit is inclusief verzendkosten en BTW. Wanneer u hiermee akkoord gaat raden wij aan uw vraag bij te werken en dit te bevestigen in uw antwoord.Alvast hartelijk dank voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,TomTom Customer Support TeamAntwoord:Altar, 175 Euro, (400 gulden),voor een nieuwe batterij... na pas 16 maanden gebruik...! Had mij dat meteen even gezegd toen ik het ding voor dik 700 euro nieuw heb gekocht! Nu weet ik waarom TOMTOM zo snel op de beurs is terechtgekomen... Momenteel koop je al een nieuw navigatiesysteem voor 200 euro dan ga ik geen 175 euro voor een batterijtje uitgeven...! Maar ik zal uw informatie wel even op de site' van VARA KASSA zetten waardoor ik dan de andere consumenten kaninformeren en waarschuwen voor een dergelijke hoge reparatierekening. Misschien is het dan verstandig en het overwegen waard om een ander merk navigatiesysteem aan te schaffen? Altar.