BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tomos Flexer waar steeds wat mis mee is

Bijdrage door gebruiker
03-12-2011
1 reactie
Ik heb 28 mei 2010 een brommer gekocht. Een Tomos Flexer. Hij is helemaal nieuw uit de fabriek gekomen. Nu was al snel de kilometer teller stuk en de olietank lekte. De brommer is terug naar de verkoper gegaan, nagekeken, maar de olietank die ze hadden paste niet en de brommer moest weer mee naar huis. Nu ben ik anderhalf jaar verder en er is iedere keer wat met de brommer.
Ik heb al meerdere keren ernaast moeten lopen omdat hij het niet meer deed, de gaskabel is geknapt geweest, de achterband moet ik elke week oppompen omdat die anders leeg is, 2 maanden terug moest er een nieuwe ketting+tandwielen op. Nu staat hij alweer 6 weken bij de verkoper omdat hij wel aanging, maar ook gelijk weer afsloeg. Ik hoor niks van de verkoper en mail hem iedere keer en dan zeggen ze dat ze er niet aan toegekomen zijn en alleen er aan werken in de 'vrije uren' omdat ze anders geen garantie kunnen geven. Volgens mij is de brommer gewoon een soort fabrieksfout geweest. Ik baal er echt van!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.