BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefonische bereikbaarheid van Inshared inzake autoverzekering: nummer gevraagd

Bijdrage door gebruiker
28-02-2025
288 keer bekeken
6 reacties

Op aanraden van de consumentenbond een autoverzekering afgesloten bij Inshared voor een Outlander. Mijn vrouw heeft 9 jaar schadevrij gereden in de Aygo, dus nagevraagd bij onze huidige verzekeringsmaatschappij ASR of die jaren in Roy staan. Bevestiging via de mail van ASR. Dan verschijnt een mail van Inshared: ze kunnen de schadervrije jaren niet vinden in Roy: premie wordt als we niet reageren met ruim100% verhoogd. Ik stuur als reactie de mail van ASR. Reactie van Inshared: twee auto's op naam van 1 verzekerde kan niet (of eigenlijk weer wel als ik alles bij Inshared onderbreng). Ik zet de auto en verzekering op naam van mijn zoon bij ASR (premie gaat bij ASR omhoog omdat hij geen schadevrije jaren heeft opgebouwd), En bevestig dit aan Inshared.: de twee auto's staan niet meer op naam van mijn vrouw en de dreiging van verhoging van de premie lijkt van de baan, gezien de eerdere mail van Inshared. Stuur voor alle zekerheid nog een keer de mail met door van ASR. Krijg ik doodleuk een premie verhoging van meer dan 100% bevestigd omdat Inshared de ROY data niet kan vinden inzake de schadevrije jaren. In mijn mails meermalen gevraagd om een telefoonnummer, want dit zijn dingen die je via de telefoon binnen 5 minuten kan rechtzetten.

Het is om hartproblemen van te krijgen: je komt in een mailwisseling uit die veel uren aan typewerk en frustratie heeft gekost.

Ben ik de enige die me over telefonische bereikbaarheid opwindt? Als iemand een telefoonnummer heeft, kun je dat delen?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.