Beste Kassa,
Ik heb reeds meerdere malen een reactie geplaatst op de site van Syntus. Dit is de vervoersmaatschappij in Gelderland. Echter tot op heden ontvang ik geen reacties. Hebben jullie hier al meer klachten over gehad? Het betreffen ook restitutie aanvragen die je blijkbaar alleen via hun site kunt indienen, maar tot op de dag van vandaag 3 maart 2012 heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen.
Ik heb mijn vragen op 18 januari op de site van Syntes geplaats, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen op die vragen.
Ps. Ik kan met mijn sterabonnement van het werk reizen van : Eerbeek – naar Apeldoorn TNO en retour. En tot op heden is alleen de bus van Syntus niet in staat om de OV chipkaart hierop te lezen.
Zie hieronder in het kort:
Uw bericht
Ticket 158523
Naam
Datum 18-01-2012 19:55:23
Bericht Van beekbergen naar eerbeek zit in mijn abonnement en zou gratis moeten zijn.
Uw bericht
Ticket 158519
Naam
Datum 18-01-2012 19:50:47
Bericht Lijn 43: Arnhem-Dieren-Apeldoorn staat niet in de lijst. Vondellaan wel tijd: 8.40 uur. Naar TNO gereisd volgens abonnement
Uw bericht
Ticket 158514
Naam
Datum 18-01-2012 19:47:44
Bericht Keuze lijn: 43 Arnhem-Dieren Apeldoorn staat er niet tussen. Vondellaan wel, Tijd 9.14 uur
Uw bericht
Ticket 164391
Naam
Datum 31-01-2012 22:36:50
Bericht Geachte heer, mevrouw,
Ik heb een aantal restitutieaanvragen gedaan ruim een week geleden echter tot op de dag van vandaag 31-1-2012 heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Nu las ik in de Regiobode van eerbeek dat Syntus meer klachten heeft vanuit Eerbeek. Hoe gaan we hier mee om? U wilt graag een goed vervoerder wezen dan mag ik toch aannemen dat dit begint bij klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Dat ik een week moet wachten op uberhaubt een antwoord is erg vervellend. Er komen straks nog alleen maar meer restituties bij zolang de Syntus mijn ov-kaart met sterabonnenment niet accepteert.
Mocht Kassa met mij in contact willen komen dan kan ik mijn naam weergeven, dit doe ik niet zo op de site.