BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service 't Fietshokje Amersfoort

Bijdrage door gebruiker
19-06-2017
555 keer bekeken
4 reacties

Heeft iemand ook een dergelijk slecht ervaring met 't Fietshokje? We hebben vorig jaar bij 't Fietshokje een 2e hands elektrische fiets van het merk Gazelle gekocht. Al binnen een week begonnen de problemen. De gold standard accu valt bij koud weer op stand 3 na 9 km fietsen al uit, de motor zal het volgensonze lokalefietsenmaker zeker binnen 1 jaar begeven, de aansluiting van de accu zit los, en de display is vrijwel geheel uitgevallen. Entoen we uiteindelijk een andere fiets wilden zegt men dat ze niet van particulieren inkopen, terwijl op de website juist vermeld staat dat ze dit wel doen. Ze weten dat ze ons voor 700€ opgelicht hebben en laten ons nu zakken. Bovendien reageren ze niet of zeer traag op mails en telefoontjes. Wie heeft er een soortgelijke slechte service ervaring met dit bedrijf?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.