BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service NS?!?!?!?

Bijdrage door gebruiker
21-03-2009
2 reacties

Op oudejaarsavond reisden mijn vriendin en ik van Groningen naar Apeldoorn om oud en nieuw te vieren bij mijn vrienden aldaar. Tegen 18.30 stonden wij op het station Olst te bevriezen omdat een trein voor ons kapot op de rails stond. Na een uur te hebben gewacht, kregen wij eindelijk te horen dat iedereen het zelf maar uit moest zoeken hoe ze thuis kwamen. Wat ik op zich al belachelijk vond, want zo gaat de NS dus met zijn personeel om (waarvan een enkele daar bijna stond te huilen). Omdat de NS dus alle hulp weigerde, moest ik vrienden uit Apeldoorn bellen om mij op te komen halen.. Het punt alleen was dat er nog maar 1 vriend was die niet had gedronken omdat hij die avond was ingehuurd als fotograaf voor dat feest waar wij heen gingen.

Nu komt het probleem:

Ik heb de NS de situatie uitgelegd en zij weigeren alle vorm van vergoeding. Ik vroeg namelijk om vergoeding van het treinkaartje, de benzine en de inkomstenderving voor die vriend.

Ik heb een standaard briefje van de NS terug gekregen dat de NS alleen zou vergoeden als zij zelf de taxi hadden geregeld. (Maar zij weigerde dat te regelen!!!!!)En de inkomstenderving doen zij sowieso niet aan. (ik had een declaratieformulier erbij gedaan)

Daarnaast krijg ik een NS dagkaart als vergoeding! Hoe kleinerend is dat?!?!? Ik reis al nooit met de trein en als ik dat doe, gaat het mis..

Zijn er meer stappen die ik kan ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.