Ik heb 3 maart j.l. een leren motorpak (raceoverall) gekocht van €849,=.
Ik heb hem 3 keer gedragen en nu heeft het pak al een gaatje (van +/- 3cm) boven het zitvlak en in het zakje van de binnenvoering van het pak.
Nu heb ik de winkel van het pak gebeld (23 mrt) met de vraag hoe nu? Zij vertelden mij dat ik het pak zelf moest laten maken voor max 20 a 30 euro, zo goedkoop mogelijk werd mij nadrukkelijk vermeld. (nergens werden excuses gemaakt)
Als dat niet zou lukken moest ik het pak naar hun toesturen (het is 2 uur rijden naar de winkel) en zouden hun het naar Italië sturen, waar ik het pak, naar mijn vermoedde, veel langer kwijt zou zijn. Ik ken namelijk verhalen van mensen die hun pak maanden kwijt waren.
Ik werd in totaal 1 minuut 10 te woord gestaan en weer ajuus gewezen. Helaas was de service aan de telefoon dus al net zo slecht als in de winkel en had ik mijn gevoel moeten volgen door het daar niet te kopen.
Helaas kan ik de tijd niet meer terugdraaien en zou ik graag willen weten wat mijn rechten zijn? Naar mijn mening is het pak van slechte kwaliteit en zou ik graag een nieuwe willen. Kan dit? Of wat kan ik eisen?
Alvast bedankt!
Mvg.