BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scootmobiel platform

Bijdrage door gebruiker
04-10-2016
4 reacties
Mijn vader heeft een scootmobiel en heeft hiervoor een scootmobielpas. Zeg maar een soort van ANWB voor scootmobiels.. Mijn vader wil dit lidmaatschap opzeggen. Ik heb, namens mij vader, een brief geschreven en 2x gemaild. Daarnaast ben ik al anderhalve week aan het bellen. 06-24186057. Steeds krijg ik de voicemail, die niet ingesproken kan worden, maar dat we het op een later moment nogmaals moeten proberen. Voor de grap heb ik toe het nummer gebeld, wat je moet bellen als je dus met pech staat.
06-23210601. Ook op dit nummer wordt niet opgenomen. Je zou worden teruggebeld. Helaas, niet teruggebeld. Ik begin mij serieus af te vragen of dit bedrijf wel bestaat. Abonnement wordt automatisch verlengt. Hoeveel klanten zou dit bedrijf hebben? Lijkt mij dat dit moet stoppen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.