BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

retourzending Nelly.com

Bijdrage door gebruiker
26-01-2012
2 reacties
Hallo, ik heb in december 2 jurkjes voor mijn dochter gekocht bij Nelly.com.
Ik heb de 2 jurkjes betaald met ideaal.
1 jurkje paste niet en heb ik geretourneerd.
In de voorwaarden staat dat je binnen 10 werkdagen het geld teruggestort krijgt. In januari kreeg ik een mail van Nelly.com waarin stond de ze het jurkje omvangen hadden en dat ze binnen 10 werkdagen het geld terugstorten. Inmiddels ben ik alweer 20 werkdagen verder maar nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb op hun site naar een telefoonnummer gezocht maar dat kun je niet vinden. Ik heb wel een emailadres gevonden en daar nu 2 keer een mail naar toe gestuurd maar nog steeds geen antwoord en geen geld.
Inmiddels ben ik eens gaan surfen op internet en lees dat meerdere mensen hier last van hebben.

Mijn vraag is nu hoe kan ik in contact komen met Nelly.com en/of hoe kan ik mijn geld terugvorderen.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

gr Tom
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.