BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Rekening van garage, maar geen oplossing....

Bijdrage door gebruiker
15-09-2016
83 keer bekeken
12 reacties
Goedemiddag,

Vorige week vrijdag (9-9) ging ik naar de Renault Indumij garage te Breda.
Ik had een storing in mijn ABS systeem.
Na bijna 2 uur wachten kwam de servicemedewerker terug met de mededeling dat de oorzaak van de storing (nog) niet gevonden was.
(Ik heb een vervolgafspraak gemaakt, en deze later afgezegd)
Nu krijg ik vandaag een factuur van €68......! Kan dit zomaar?
Ik kom en ga weer naar huis met een ABS storing, en ben uiteindelijk niet adequaat geholpen door de garage.

Groet,
Pieter vd Wel uit Breda
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.