BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Recht op nieuw product of geld terug?

Bijdrage door gebruiker
13-09-2024
95 keer bekeken
10 reacties
Ik ben nu zeker drie jaar eigenaar van een nieuw aangeschafte fiets van Stella. Hiervoor had ik ook een Stella en dat beviel goed zodat ik na een par jaar een nieuwe had gekocht.
Echter heb ik steeds manco's aan mijn product. Ik ben zeker 4 keer naar een reparatie locatie geweest om mijn fiets te brengen. Er zijn zeker al drie keer reparateurs aan mijn woonadres geweest en de fiets is één keer meegenomen geweest naar de fabriek of hoofdkantoor. Gisteren was er wederom iemand aan mijn huisarts geweest en na uren van reparatie was een deel.van mijn problemen opgelost maar een hoofd onderdeel (haperen en uitvallen electrische motor) blijft bestaan.
Het heeft mij veel tijd, vrije dagen, telefoonkosten en benzine gekost. Ik had vorige keer al aangegeven dat ik een nieuw product wil of mijn geld terug. Dit was geweigerd en ik diende opnieuw een reparatie in te plannen. Dit was gisteren. Ik heb net weer een klacht ingediend en ga teruggebeld worden. Ik ben radeloos en al.maanden bezig met deze problemen. Kunt u mij helpen met een oplossing? En tweede vraag, kan ik Stella verplichten mij de volledige historie van reparatie en contactmomenten te overhandigen. Dit werd net geweigerd door de persoon aan de telefoon.

Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke.groet
Michael
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.