BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Post NL Pakket USA

Bijdrage door gebruiker
25-01-2017
10 reacties
Ik stuur regelmatig een pakket naar de USA. Op 5 December 2016 heb Ik een pakket naar mijn familie in Amerika gestuurd met daarin o.a. kerstkado's voor mijn kleinkinderen. Na 2 keer bellen en nog wat formulieren in te hebben ingevuld , vandaag 25 Januarie 2017 nog maar eens gebeld waar het pakket is , want op Track & Trace kom Ik nooit verder dan verzonden naar land van bestemming. Nu blijkt het pakket in Kopenhagen in opslag te liggen , het land van bestemming is toch echt USA en geen Denemarken. Dit is al de zoveelste keer dat ik problemen heb met Post NL wat betreft pakketten naar Amerika en is dit ook de laatste keer dat ik met ze in zee ga . Ik heb ook al een pakket gehad wat bijna 6 weken onderweg is geweest en aankwam of het via Syrie is geweest en er 6 tanks over gereden waren , alles naar de kloten . En als je een klacht indient krijg je 1 keer bericht we werken er aan en vervolgens hoor je er niets meer van.De problemen beginnen al bij het aanleveren van het pakket in de Jumbo super , die meisjes kun je niets kwalijk nemen , want die zijn niet goed geinstrueerd, maar ik moet bijna elke keer uitleggen dat ze moeten stempelen , bedrag en gewicht invullen en in welke la de hoesjes liggen. Lang leve de PTT die we helaas niet meer hebben. Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met Post NL ? Ik kan me niet voorstellen dat het bij mij bijna nooit goed gaat en bij anderen wel.
Mvg Tonnie Verhoef

.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.