Beste,
Ik heb in 2017 bij parkfly geparkeerd met de auto van mijn ouders.
Er is op een formulier duidelijk aangegeven wat de schade was van tevoren mocht er sprake zijn van schade na terugkomst.
Na terugkomst van onze vakantie van 1 week, bleek dat bij het portier er 2 flinke deuken in de auto te zitten.
Dit is direct gemeld, waar ze vervolgens ook niets helders over wisten te melden en dat ik maar een email moest sturen. De schade stond echter niet van tevoren aangekrast op het formulier, dus ik heb alle recht op compensatie zou je zeggen.
Ik heb later nog een email verstuurd, een normale brief per post alsmede aangetekend, echter de adresgegevens op de website van hen kloppen niet, daar ik de aangetekende brief retour heb gekregen. Verder nooit meer een reactie gehad ook al heb ik hier verscheidende reminders van verstuurd.
De schade aan de auto van mijn ouders heb ik van om en nabij 700€ laten repareren in de tussentijd.
Wat kan ik nu doen om dit te claimen. Het is toch ronduit belachelijk dat ze hierbij wegkomen?
Ik hoor graag uw advies.
groet,
M.