Ik heb twee jaar geleden een anonieme ov-chipkaart gekocht. Een maand geleden wou ik inchecken in de tram maar t aparaat gaf aan dat mijn ov-chipkaart verlopen zou zijn. Onzin dzcht ik dan op de kaart zelf staat geldig tot en met 1 september 2015. Ov-chipkaart (klantenservice) gebeld en geen een van de medewerkers kon mijn vragen beantwoorden. Ik krijg het advies om naar het GVB kantoortje bij het centraat station te gaan en daar een formulier op te halen en op te sturen om mijn saldo op de kaart terug te krijgen. Kaart laten scannen bij het GVB en saldo op de kaart is 9,59 euro. Ik kreeg een bonnetje en een formulier die ik invullen moet en sturen naar ov-chipkaart. Na alles juist en goed ingevuld to hebben en op gestuurd met een brief als bijlage dat ik een nieuwe kaart eis want mijn kaart is nog twee en een half jaar geldig is, kreeg ik bijna drie weken laten een brief van ov-chipkaart dat ze de saldo op mijn kaart terug gestoord hebben op mijn rekeningnummer en dat ze voldaan hebben aan mijn verzoek om mijn ov-chipkaart te vernietigen. Ik wist niet wat ik las. Mijn verzoek om mijn kaart te vernietigen? Boos was ik want over mijn brief die ik bijgevoegd heb hebben ze niks over gezegd. Ov-chipkaart weer gebeld om te weten hoe dat zit. Ik krijg een associale medewerker aan de lijn die mij zomaar aan de wacht zet en moest naar de muziek luisteren om dan vervolgens op te hangen zonder enkel uitleg hoe dat zit. Weer gebeld krijg ik advies om gewoon mijn oude kaart te vergeten en een nieuwe te kopen. Ik heb een klachtformulier ingevuld op ov-chipkaart.nl ingevuld en verzonden en tot heden niks van hun gehoord. ik voel me opgelicht al is dat voor een paar euro´s het gaat om principe. mijn kaart is geldig tot en met 1 september 2015 en nu moet ik een nieuw kopen!!!! is toch niet normaal. ik vraag me af of andere mensen zoiets meegemaakt hebben.
Groetjes
Ahmed.