BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzegging anwb

Bijdrage door gebruiker
11-02-2014
10 reacties
Begin november heb ik een brief aan de anwb gestuurd om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ik ontvang begin december geen acceptgiro en ga ervan uit dat alles in orde is. Op 25 januari krijg ik de herinnering om te betalen. Ik heb meteen gebeld en mijn situatie uitgelegd. Die mevrouw zei tegen mij dat de anwb hier coulant mee omging daar ik optijd een brief had gestuurd. Ik moest even een mailtje sturen met uitleg. Ook dit heb ik de 26ste januari meteen gedaan.
Vandaag 11 febrari krijg ik eindelijk antwoord. Ik moet gewoon betalen en de anwb wordt per 31-12-2014 opgezegd.
Hierop heb ik weer gebeld en er word mij verteld dat omdat mijn brief niet ontvangen was ik gewoon lid bleef. En waarom ik niet eerder had gereageerd. Ik zei dat ik in december geen acceptgiro had ontvangen en daarom dacht dat het goed zat.
Ik moest maar een klacht indienen bij postnl. Wat ik hiermee wil zeggen is de anwb meet met twee maten zij ontvangen een brief niet en beëindigen dus lidmaatschap niet. Ik ontvang een brief niet en moet evengoed betalen. Hoe kan dit? Dit is toch niet eerlijk. Ik weet niet wat ik moet doen. Bij mijn weten heb ik op tijd een brief gestuurd om op te zeggen. Toen ik geen acceptgiro ontving in december dacht ik dat alles goed was.

Wie kan mij helpen? Ik heb opgezegd wegens inkomensverlies.

Mvg romi113
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.