BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NS = No Service

Bijdrage door gebruiker
29-12-2011
26 reacties
Beste deskundigen,

Ik heb een NS dalvoordeelkaart besteld en betaald op 6 december, geldigheidsingangsdatum 30 december. Vandaag is 29 december. Ik heb nog geen kaart ontvangen.
Ik heb vandaag gebeld, wegens storing kunnen ze me niet helpen. Ik moet morgen weer 10 cent per minuut bellen!

In principe mag ik vanaf vanavond na 12 uur met korting reizen maar zonder kaart kan dat niet. Ik betaal dus voor de service die ik niet krijg. Kan dat zo maar? Wat kan ik doen?

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.