BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NS abonnement

Bijdrage door gebruiker
17-11-2022
13 reacties
Mijn vrouw heeft online een NS maand abonnement gekocht. De kaart kwam binnen op de 31ste en is op die dag ook voor het eerst gebruikt. De NS zegt echter dat de kaart op de 26ste is aangekomen (hetgeen zij onmogelijk kunnen checken) en de maand dus op die datum ingaat (dus van de 26ste t/m de 25ste van de volgende maand).
Wij vragen 5/31 ste terug van het maandbedrag. Dat lijkt ons logisch aangezien wij niet willen betalen voor 5 dagen ´vrij reizen´ waarop die dienst voor ons niet beschikbaar was aangezien wij geen kaart hadden. De NS wil (of kan) echter niet aan ons verzoek voldoen. Wat is de volgende stap?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.