Op 17 januari 2014 en 11 juni 2013 ben ik vergeten uit te checken bij NS.
Vandaag geprobeerd via www.ov-chipkaart.nl te declareren. Ik was doorverwezen naar de NS website. Op de NS website was ik geadviseerd om mijnovchipkaart account met NS account te koppelen om te gaan claimen.
Om te kunnen koppelen moet ik eerst een "kaartservicecode" aanvragen, vervolgens zou ik het per mail krijgen en op station of bij oplaadpunten activeren. Zoveel gedoe voor ongeveer 15 euro. Kan het echt niet makkelijker BESTE NS???
Ik heb 2 keer "kaartservicecode" aangevraagd maar ik krijg geen mail van NS. Ook niet in de spam folder of andere folders. Waarom niet? Is dit een strategie van NS om de klant te gaan forceren om dure 0900 nummers te bellen? (hun klantenservice is 0900). Heel slechte service. Dit moet makkelijker en klantvriendelijker kunnen. 0900 nummers moeten verboden zijn. Regel een fatsoenlijk nummer voor uw klanten NS!!!! Maak het makkelijker voor mensen die vergeten uit te checken. Ik ga niet uw dure 0900 nummer bellen en vervolgens 15 minuten aan de lijn blijven wachten.... Wees klantvriendelijk en doe er iets aan!!!