Op 09/09/2017 een bericht van GLS in de brievenbus ontvangen met de mededeling dat ze me niet thuis hadden getroffen op 08/09/2017 voor het bezorgen van een zending .
Door de bezorger op het formuliertje aangevinkt "Op www.gls-info.nl kunt u binnen 5 werkdagen (ma-vr) kiezen hoe en wanneer u de zending geleverd wilt hebben".
Omdat ik toch wel benieuwd was naar de aard van de zending (ik verwacht namelijk niets speciaals via GLS) naar de site gegaan en track-and-trace geprobeerd . Tot mijn niet geringe verbazing krijg ik de mededeling dat de zending op 08/09/2017 zou zijn afgeleverd , inclusief de naam van degene die volgens GLS getekend heeft .Het gebruik van het klachtenformulier/vragenformulier op hun site levert ook geen resultaat op , behalve de mededeling dat er tijdens het verzenden (van het bericht) iets fout zou zijn gegaan .
Ben uiteraard van plan om met GLS te gaan bellen op hun nummer 0900 - 111 66 60 , maar ik vraag mij in alle gemoedsrust af wat hier aan de hand is . En , het belangrijkste van alles voor mij , : kan dit zo maar ? in het systeem invoeren dat er getekend zou zijn door iemand waarvan de naam mij volledig onbekend is zonder vermelding van een (woon)adres van de ondertekenaar ?