BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidmaatschap ANWB

Bijdrage door gebruiker
28-11-2013
3 reacties
De volgende brief even ter inleiding:Ik moest deze brief sturen naar Teamklacht. Verstuurd op 19 september.

Goedemiddag medewerkers van de ANWB,

Mijn man kreeg op 10 september een lekke band, en heeft daarvoor de ANWB ingeschakeld.
Tot zijn grote schrik kreeg hij te horen, dat hij mijn auto niet bij jullie voorkwam in het systeem en dat hij wel geholpen kon worden als hij 240 betaalde.
Ik ben volgens mij al 13 jaar lid van de ANWB, en vond dit wel een heel vreemd verhaal.

Na lang te hebben nagedacht over hoe dit zou kunnen, kwam ik tot de volgende conclusie.
2011 zijn wij met ons bedrijf een VOF geworden.
Mijn accountant zei, dat de auto op de zaak moest worden gezet, omdat wij alleen de Audi zakelijk rijden.

Ik ben vergeten dit aan jullie door te geven, want hier krijg je natuurlijk alleen mee te maken als je pech hebt.
Ik geef gelijk toe dat ik hierin in gebreke ben gebleven.

Dus mijn vraag is , kunnen jullie een oplossing zoeken voor dit probleem, omdat de auto nu 2x is verzekerd bij de ANWB.
Uw collega heeft mij uitgelegd dat de auto zakelijk moet worden aangemeld om dit in de toekomst te voorkomen.
De auto zal bij jullie op een andere manier in het systeem moeten, n.l. Met ANWB voor de Zaak .

Mijn lidmaatschapsnummer is xxxxxxx
Van mijn man is xxxxxxx

Aangezien wij 24 september op vakantie gaan, hoop ik dat u van te voren nog met een voorstel kunt komen, hoe eea te regelen.




Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxx.



Tot zover de brief die ik aan de ANWB heb geschreven, na vele onduidelijke telefoontjes met hun.

Een medewerker van de ANWB gaf mij te verstaan dat de klacht binnen een maand afgehandeld dient te worden.

Vandaag ontving ik de factuur voor het nieuwe lidmaatschap......x2!!

Ik weer bellen, en volgens de algemene voorwaarden moest ik mijn lidmaatschap voor 15 november afzeggen.

Ik heb uitgelegd dat ik al 2 maanden wacht op de door mij geschreven brief. Dus ook niet wist wat er eventueel opgezegd moest worden.
De medewerker vertelde mij dat dat jammer voor mij was en dat ik gewoon moest betalen!!

Vreemd genoeg voldoet de ANWB niet aan de door hunzelf opgelegde voorwaarden,nl binnen een maand reageren, maar moet ik 2x hetzelfde lidmaatschap betalen terwijl ik maar 1 auto heb!!!!


Wie kan mij hierbij helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.