4 weken geleden auto bij de kwikfit gebracht, aantal onderdelen vervangen waaronder ashoes. Bij het ophalen van de auto werkte mijn centrale deurvergrendeling niet meer, werd mij vriendelijk verzocht contact op te nemen met de klantenservice of naar de dealer te gaan. Week later mocht ik in een ander filiaal terug komen deze hebben er naar gekeken maar constateerde dat het slijtage was en of ik even 150 euro wilde betalen dit heb ik uiteraard niet gedaan omdat ik er niet mee akkoord ben. Nu heb ik maandag mijn auto bij een andere garage gebracht en daar een kleine beurt laten uitvoeren en deze constateerde een waslijst aan manco's die bij de apk van kwikfit niet gezien zijn, waaronder een lekke uitlaat storing in de motor omdat de kat niet werkt abs kabel gebroken omdat deze niet was vast gezet door kwikfit bij het vervangen van de ashoes, ashoes is verkeerd gemonteerd en het deur mechanisme is niet kapot door slijtage en ga zo maar door. kwik fit wil hier niks van weten en ik heb geen rechtsbijstand wat moet ik doen?