BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kwaliteit TomTom kaart Argentinië

Bijdrage door gebruiker
22-12-2011
5 reacties
Geachte Kassa-redactie
Ik ben enige weken geleden in Argentinië geweest en had daarvoor bij TT een kaart gekocht (via downloaden & SD kaart kopen etc) voor totaal ca Euro 70,00. Ter plekke bleek dat deze kaart verre van volledig was en diverse steden niet kende. Met name Buenos Aires was goed; de rest was verre van volledig, onjuist en kaart gaf vele onjuiste en onmogelijke aanduidingen. Heel irritant en vervelend. Heb vervolgens TT daarop gewezen en voorgesteld de kaart bij hen in te leveren en het aankoop bedrag te retourneren.
Daar wilde ze niets van horen. Via de kleine letters had ik ergens kunnen ontdekken dat het "dekkings%" ca 60 % zou zijn (waar baseren ze dat dan op ...?). Enfin, TT reageert terughoudend en is niet bereid tot meedenken.
Mijn vraag aan Kassa: Is dit u bekend (meerdere klachten ?) ? en wat adviseert u ons om te doen. ..... Ik heb een deel van de correspondentie van de laatste weken in een WORD-bestand verzameld. Kan dat u toesturen .
Graag uw reactie.
met vriendelijke groet,
J.Opheij
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.