BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht NS OV-Chipkaart

Bijdrage door gebruiker
19-03-2012
6 reacties
Beste Kassa,

Ik heb een tijd geleden (ong 6 maanden) een stukke ov chipkaart gehad dat was mijn eigen schuld dus geen onkoste voor NS, maar de kaart die ik heb gekregen heb ik kunnen activeren en nooit mee kunnen reizen daar heb ik €142.80 euro aan schade geleden door de trein en bus kaartjes, ik heb een declaratie verzoek ingediend op 4 December 2011, toen had ik namelijk mijn weer nieuwe ov-chipkaart gekregen die nog steeds werkt. En ik heb in eind januari/ begin februari nog gebeld met NS ov chipkaart en ze zeggen dat de aanvraag toen nog bezig was vandaag(19 maar 2012) heb ik weer gebeld en had ook een mailtje gehad van dat er gegevens misten zoals een telefoon rekening om te bewijzen dat ik inderdaad met ns had gebeld. Maar dat is als Prepaid gebruiker onmogelijk. Dat heb ik nagevraagt aan mijn provider vodafone, in de mail dreigen ze ook als het niet binnen 14 dagen binnen is de telefoon rekening dat ik of minder of helemaal geen declaratie krijg, dus hierbij schakel ik jullie in omdat ik het gewoon helemaal zat ben met ov-chipkaart en er zijn ook gewoon heel veel klachten over declaraties van OV-Chipkaart, ik heb lang genoeg moeten wachten op mijn geld wat ik nog steeds niet binnen heb.

Met vriendelijke groet,

Emiel van Leeuwen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.