ik had afgelopen week een huishoudtrap van 42 euro bij de gamma gekocht. omdat deze rechtop in de verpakking zat vroeg ik een medewerker of hij hoog genoeg zou zijn voor de werkzaamheden waar ik hem voor nodig had.(vijf treden) wij kwamen samen tot de conclusie dat dat het geval zou moeten zijn. echter bij thuiskomst en na hem uit het plastic gehaald te hebben bleek dat de trap net niet hoog genoeg was. ik bel GAMMA op, of ik de verpakking nog had? nee dit was plastic en op de trap zelf stond duidelijk GAMMA, zelfs de streepjescode stond er nog op. Er staat op de bon dat je binnen 30 dagen je geld terug krijgt of kan ruilen. Maar nu komt het ergste:
volgens de mevr. van de klantenservice had ik kunnen merken dat de jongen die mij hielp een BEPERKING had???? en ik dus kon weten dat het advies niet klopte?? ook zou op een bord in de winkel staan(het bord wat ze aanwees sprak alleen maar over de goede service) dat een artikel alleen in de originele verpakking geruild kon worden omdat zij het nu opnieuw moesten verpakken. eind van het verhaal ik kreeg 20% minder terug voor een nieuwe trap en mensen let op mensen met een beperking kun je volgens GAMMA niet van op aan. DIT VIND IK SCHANDE en nog het ergste van het hele verhaal