BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fietssloten

Bijdrage door gebruiker
15-12-2007
3 reacties

Na aanleiding van de berichten over de fietssloten ben ik mijn fiets van controleren. Nu blijkt dat ik een slote heb wat niet deugd, de AXA SL7. Ik heb de fiets ca.8 maanden geleden gekocht met het betreffende slot. Nu lijkt mij dat ik dus een produkt gekocht heb wat niet goed is. Ik val binnen de garantietermijn dus heb ik nu recht op een nieuw slot. En zo ja van wie dan, de fabrikant van het slot of de leverancier waar ik de fiets gekocht heb. Ook heb ik mijn fiets verzekerd waarbij het slotnummer is geregistreerd. Heeft dit nu gevolgen voor mijn verzekering, dat die niet zeggen het slot was niet goed daarom betalen wij niet uit.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.