BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fiets besteld

Bijdrage door gebruiker
04-05-2021
52 keer bekeken
14 reacties
Mijn dochter en ik zagen gisteren bij een fietsenwinkel een mooie groene fiets in de etalage. Na een rondje te maken en maat te meten gingen wij over tot kopen. alleen op deze fiets was er geen versnelling en de verkoper beloofde mij dat hij deze kon bestellen. Helaas bij het bestellen bleek de groene niet meer leverbaar maar wel een andere kleur . In eerste instantie waren wij teleurgesteld maar ik had al een regeling met de verkoper dat ik het in 2 termijnen kon kopen, dus gingen wij ermee in. Heb dus al de helft betaald. Later thuis gekomen was mijn dochter toch teleurgesteld en wilt toch graag de groene. Ik heb de dag erna gelijk de verkoper gebeld en gevraagd om de bestelling te annuleren. Nu geeft de verkoper aan dat jij mij geen geld terug kan geven en ook de bestelling niet kan annuleren. Ik heb aangegeven best annuleringskosten te willen betalen maar hij geeft aan dat dat niet kan.
Ik heb dezelfde fiets op internet gezien wel in die groene kleur voor dezelfde prijs.
Wie kan mij helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.