BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dynalogic heeft mij diverse keren voorgelogen. En telefoonkosten zouden vergoed worden.

Bijdrage door gebruiker
19-04-2017
9 reacties
Is het mogelijk om de telefoonkosten alsnog te verhalen?

Ik heb de dag dat mijn tv werd bezorgd diverse keren gebeld naar dynalogic. De GPS zender van de bus was defect.
Nou is dat nog niet zo'ngroot probleem... Ik heb die dag diverse keren gebeld. de bus had vertraging en zou rond 4 uur bij mij thuis aankomen.
dus ik heb geregeld op mijn werk dat ik om 16.00 thuis kon zijn.
ik heb die dag rond een uur of 2 voor de tweede keer had gebeld hebben ze mij bevestigd dat het pakketje echt rond 4 uur zou komen.
Diverse keren belkosten gemaakt, maar daar koos ik op dat moment zelf voor. Ongeveer 10 minuteen na het telefoontje wordt ik door een onbekend telefoonnummer gebeld, de bezorger van dynlogic..... die stond aan mijn deur rond 2 uur.
dus ik bel naar dynalogic, heb uiteindelijk mijn beklaag gedaan. werd de hoorn er op gegooid. Hierdoor werd ik ziedend.
uiteindelijk heb ik voor 20euro aan belkosten gemaakt en werd mij beloofd dat met deze klacht ik gewoon mijn belkosten terug zou krijgen.
Hiervoor moest ik een mail sturen. Als antwoord op mijn mail kreeg ik ; "Wij vergoeden geen telefoonkosten."
Hoe ga ik hier mee om?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.