Ik heb door een vriend van mij een pakketje uit duitsland laten versturen. Dit is op 10-06-2015 verzonden en zou vandaag op 15-06-2015 afgeleverd worden tussen 15.00 en 18.00. Ik ben door een aanrijding minder mobiel op die moment maar aangezien ik dit pakketje echt nodig heb toch naar mijn werk adres vertrokken om mijn pakketje in ontvangst te nemen. Om 17.50 dacht ik laat ik maar even DHL bellen aangezien ik nog niemand gezien had. Daar vertelde Mevr. [edit redactie] dat de bezorger een niet thuis melding had gegeven. Onmogelijk aangezien ik met mijn krukken de voordeur niet verlaten heb. Ik vroeg haar de bezorger te bellen om deze terug te sturen. Onmogelijk aldus [edit redactie]. Voor het wijzigen van het adres heb ik het we zijn langs geweest briefje nodig. Alleen heeft de bezorger deze niet achtergelaten. Dus Onmogelijk aldus [edit redactie]. Na 45 min kom ik tot de conclusie dat DHL mijn pakketje niet kan traceren los van 'DEPOT'(waar onbekend), 'ONDERWEG' of 'WEL OF NIET GELEVERD'. Ik vind dit een mega onhandig systeem. Toen ik dit melde vertelde [edit redactie] me dat ik een klacht kan indelen. Okay zei ik maar wilt u dan niet mijn email adres voor de feedback van mijn klacht. Waarop [edit redactie] reageerde nou meneer u moet ons vertrouwen dat wij de bezorger zullen aanspreken. Dus again Feedback ONMOGELIJK.. Ik vind die super vervelend wil mijn pakketje ook wel ophalen alleen ook dit is ONMOGELIJK. Iemand hier ervaring mee? Kunnen we DHL niet aanpakken om een beter Track en Trace systeem te installeren zoals een Dynalogic waar je letterlijk de bus in Google maps ziet.