Beste mensen,
11 juni ben ik met onze dochter voor het eerst naar de Zwaluwhoeve geweest. Bij aankomst werd er gevraagd of je een badjas, handdoek of drinken bij je had, verder niets. Jammer, want het was erg druk en aan de buitenkant van de sauna's waren er drie bakjes om je bril in te doen, maar deze waren door de drukte steeds vol. Bril mee in de sauna.
Dat had niet moeten gebeuren, want in de glazen waren allemaal haarscheurtjes gekomen, inclusief een plek, welke onherstelbaar was.
Ik heb contact gehad met de Zwaluwhoeve of zij hiervoor ook verzekerd waren, maar nee, want zij konden niet instaan voor beschadigingen aan jouw bezit. Ik zei, waarom geven jullie aan de gasten naast de badjas e.d. Niet het dringend advies om GEEN BRIL mee te nemen in de sauna. Maar dan konden ze wel bezig blijven. Ik nog zeggen, dat is toch een kleinigheidje om erbij te vermelden. Haar antwoord was, als U het maar een kleinigheidje vindt, waar maakt U zich dan zo druk over. Over 250 euro, alleen de glazen, gelukkig niet multifocale glazen.
Zijn er ook meer mensen, die nieuwe glazen aan moesten schaffen na een saunabezoek? Is zo iets echt niet verzekerd?
Kunt U ook nog iets voor mij betekenen, want ik vind dit wel erg schandalig en een duur sauna bezoek.
In afwachting op Uw reactie,
Groet,
Janny A.C de Boer