BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

borg niet retour

Bijdrage door gebruiker
08-12-2013
121 keer bekeken
6 reacties
We hebben een busje gehuurd bij Bo-rent, borg betaald, het busje op zondagavond teruggebracht en sleutel in daarvoor bestemde kluis gedeponeerd. Het restant van de borg kon worden opgehaald de volgende dag of zou worden overgemaakt indien niet mogelijk was te komen. Dit laatste was het geval, echter wij hebben niets retour ontvangen. Bo-rent beweert dit bedrag in cash te hebben overhandigd, echter op de dag dat dit zou hebben plaatsgevonden, zijn wij niet bij Bo-rent geweest. Er is geen kwitantie, geen afstempeling van het contract, helemaal geen bewijs van overhandiging. Baliepersoneel beweert dit met management te hebben opgenomen, maar tot nog toe wordt volgehouden dat betaling heeft plaatsgevonden. Verdere acties richting Bo-rent is niet mogelijk. Het gaat om een bedrag van 165 euro. Hoe kunnen we dit bedrag alsnog terug ontvangen? Is het gerechtvaardigd om zo'n systeem te hanteren waarin niet te controleren valt of een borg is terugbetaald?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.