BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bikkel Bikes 'slechte service'

Bijdrage door gebruiker
04-06-2012
1 reactie
Op 16-9-2009 koopt mijn vader (nu 81 jaar) een Bikkel Bikes Ibee3 elektrische fiets. Na 2,5 jaar op 4-5-2012 blijkt de motor kapot zijn kosten € 270,=.

Geprobeerd om rechtstreeks bij Bikkel Bikes te Nederweert (www.bikkelbikes.com) een coulance regeling te treffen echter zonder resultaat. Tussen vraag en antwoord zat ruim 2 weken en de houding van Bikkel Bikes is vrij star, een kwestie van jammer maar helaas.

Garantie is garantie volgens Bikkel Bikes en ondanks dat we hun wijzen op het Conformiteitsbeginsel Economische levensduur artikel 17 van Boek 7 BW blijft men bij hun standpunt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.