BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beindiging ns abonnement

Bijdrage door gebruiker
18-05-2014
7 reacties
Heb al jaren een jaarabonnement bij de ns. Vorig jaar is de abonnementsstructuur van de ns veranderd en ben ik noodgedwongen overgegaan naar een altijd vrij abonnement. Nu ging ik vorig jaar een half jaar voor werk naar het buitenland en wilde ik mijn abonnement stopzetten of opschorten. Via de telefoon was mij meedegedeeld dat men coulance zou hebben, want officieel kan een abonnement niet binnen een jaar worden opgezegd. Ik heb toen al gezegd dat ik al langer een abonnement had. Uiteindelijk bleek bijj opzeggen dat ze geen coulance hadden en kon ik het abonnement niet opzeggen omdat ik nog geen jaar een altijd vrij abonnement had. Ik heb hierover een brief gestuurd. Kreeg ruim 2 maanden later een brief terug waarin niet op mijn argumenten werd ingegaan en nogmaals werd herhaald dat ik niet binnen een jaar kon opzeggen. Mij werd ook nog gemeld dat ik in 2014 het abonnement gebruikt heb. Dat kan niet want toen was het abonnement al afgelopen maar heb ik bij terugkomst een nieuw abonnement op mijn ov chip geladen. Welke stappen kan ik nu tegen de ns ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.