Op 30 Mei heb ik aangegeven dat ik mijn lease contract vanwege tegenvallende resultaten van het voertuig eerder wil beeindigen.
Vervolgens heb ik gedurende de maand juni meerdere mails en telefoontjes gedaan richting Stellantis dat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen.
Ik wilde graag overeenkomen wat de kosten zijn van het vroegtijdig beeindigen met de reden slechte actieradius van het voertuig.
de gehele maand heb ik geen antwoord gekregen en heb daar in Juli een klacht van gemaakt.
op een gegeven moment krijg ik klakkeloos zonder een antwoord op mijn vragen in de klacht de afkoop offerte.
omdat dit zolang heeft geduurd heb ik het voertuig dus nog een maand in mijn bezit en heb ik gevraagd wat ze daar voor een compensatie tegenover zetten.
ik heb inmiddels regelmatig aangegeven dat ik nog op het antwoord wacht en ik van hen steeds niet een antwoord had gekregen.
dit duurt inmiddels voort en heb ik wederom een aantal mails verstuurt waarin ik geen antwoord krijg op mijn vraag.
wat kan ik doen tegen een mega concern als Stellantis waar alleern de klantenservice bereikbaar is en die eigenlijk niets kunnen doen als doorgeven?
met vriendelijke groet,
Levent Kaldi.
ps de volledige mailwisseling is in mijn bezit