Wij hebben sinds enkele jaren onze auto verzekerd bij de ANWB. Nu kwamen wij door middel van een advertentie in de Kampioen erachter, dat personen, die een nieuwe verzekering bij de ANWB afsluiten, ruim 100 euro per jaar goedkoper uit zijn.
Wij hebben hierover natuurlijk direkt via de e-mail kontakt metde ANWB opgenomenen kregen een geautomatiseerd antwoordt, dataangaande onze vraag hierop binnen vijf werkdagen door één van haar medewerkers zou worden gereageerd, mooi niet dus. Wij hebben daarop nogmaals een mailtje gestuurd en ook weer geen reactie. Toen dus maar gebeld en na ongeveer 10 minuten te hebben gewacht kregen wij inderdaad een medewerkster aan de telefoon.
Deze bevestigde ons, dat de goedkopere verzekering inderdaad alleen voor nieuwe leden bestemd is. Op onze stelling, dat het tochook heel belangrijk was om aangesloten verzekerden vast te houden, kregen wij als reactie, dat zo nu eenmaal de regels waren vastgesteld en dat wij het maar moesten accepteren en ook niet anders konden, want omdat er een opzegtermijn van 2 maanden in de voorwaarden was vermeld, zaten wij er het komende jaar toch nog aan vast. Ook merkte deze medewerkster nog fijntjes op, dat zij hieromtrent al veel meer klachten had ontvangen. Bijzonder klantonvriendelijk !!
Daarom is mijn vraag dan ook zijn er inderdaad meer mensen, die deze ervaring met de ANWB hebben gehad?