BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Auto gehuurd maar niet gekregen

Bijdrage door gebruiker
13-05-2019
62 keer bekeken
7 reacties
Op 18 oktokber 2018 heb ik via auto europe een auto bij Sixt gehuurd in Faro voor de periode 22 april 2019-3 mei 2019. Direct met creditcard betaald en afgeschreven door auto europe
Aangekomen in faro kregen we de auto niet mee, want we moesten de borg perse met de creditcard voldoen maar hiervan had ik echter geen pincode die perse nodig was
Andere betaalopties (met mijn Maestro bankkaart of cash) werden niet geaccepteerd. Aangezien er geen oplossing is geboden en ik dus geen auto had wil ik de 388,80EURO terug. Zowel auto europe als sixt geven hierop niet thuis. Wie heeft er een advies? Mag dit zo maar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.