.Omdat ik aan mijn knie geopereerd was kon ik niet naar de ANWB winkel. Ik besloot voor de eerste keer iets online bij hen te bestellen
hetgeen goed gelukt is. Maar tot mijn stomme verbazing ontving ik ongeveer een week daarna in mijn mail een mededeling van de ANWB (die waarschijnlijk mijn mailadres hadden gevonden via hun webwinkel) dat ze voortaan alleen nog maar per mail mijn jaarlijkse rekening stuurden en ik ook alleen per Ideal kon betalen. Ik ben al ongeveer 35 jaar lid van de ANWB en heb altijd per post een factuur gekregen en meteen per bank betaald. Ik wil dit gewoon blijven doen maar dat schijnt niet meer te kunnen. Na telefonisch contact met hen kwamen we niet tot elkaar. Een klachtenservice is er ook niet meer, slechts per brief of per mail wil mennog contact met nun klanten. Een zeer slechte zaak. Kan dit zomaar en kunnen ze mij dwingen voortaan alles per mail te doen en ook te betalen per internet
hetgeen juist dat is wat ik niet wil. Mijns insziens kunnen ze je toch niet dwingen om dit te doen. Anders zou ik bijna genoodzaakt zijn mijn lidmaatschap na al die jaren op te zeggen. Die mijnheer die mij te woord stond vertelde mij dat hij meer klachten overdeze kwestiehad, ongeveer 25 per dag. Er zijn dus nog meer mensen die dit niet willen en zich niet laten dwingen. Is er ergens iets tegen deze praktijken te doen