Als T-Mobile klant maakte ik gebruik van de gratis navigatie app van Garmin (Navigon) via T-Mobile.
Omdat deze beviel heb ik vanuit de app. diverse pakketten gekocht.
Nu ik naar een ander provider over ga blijkt Navigon niet meer te werken.
Alle aangekochte pakketten waar ik voor betaald heb werken niet meer tenzij ik voor het volle bedrag een nieuwe navigatie app koop.
Dit word niet gemeld bij de aanschaf vanuit de app. Ook krijg je bij aanschaf van een extra pakket geen voorwaarden te zien of kun je deze downloaden.
Ik vind dat ik een redelijke prijs heb betaald voor de geleverde producten.
Mijn aankopen vanuit de gratis app:
- Traffic LIVE pakket €21,99
- Premium pakket €10,99
- Veiligheids & Relax-pakket €10,99
- 3D pakket €21,99
- Kaarten pakket van Benelux & Europa voor rond de €20,00 (was de eerste aankoop in 2010 of
2011 en kan de prijs niet meer achterhalen)
Dit zijn onderdelen van de versie die ik nu moet kopen voor €79.99. Ik moet dus voor een aantal dingen dubbel gaan betalen.
Ook vraag ik mij af of dit een vorm van koppel verkoop is, omdat het gekoppeld word aan een ander betaald product, namelijk een T-Mobile abonnement.
Mij is meegedeeld dat ik alle gekochte pakketten kan blijven gebruiken zolang ik een abonnement van T-Mobile heb.