BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wij zijn een restaurant die gebruikmaken vd diensten van Thuisbezorgd

  •  
12-06-2024
Over het algemeen krijgen wij 5 sterren voor onze gerechten en bezorging. We doen echt ons best. Wanneer we een keer 3 sterren krijgen gaat ons gemiddelde naar beneden. Oké
Wij kijken ook naar de reviews van de concurrent. Wanneer zij een 3 sterren (of zelfs minder) krijgen gaan ze niet naar beneden in het gemiddelde. We hebben hierover al regelmatig contact gehad met Thuisbezorgd. Zij geven een verklaring die niet klopt.
Ik zou zo graag een onderzoek zien naar het sterrensysteem van Thuisbezorgd. We hopen dat Kassa hier iets in kan betekenen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.