Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen metBol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.combelde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp gewoon opnieuw kunnen bestellen.
Dat wilde ik ook doen, maar wat blijkt? De lamp is ineens €18 duurder.
Ik heb gebeld met een medewerkster van Bol.com, maar zij vertelde mij dat deze lamp nu doorBol.comwerd verkocht en dat hierdoor de prijs verhoogd was. Dat was het recht vanBol.com.Bol.comkon mij niet tegemoet komen.
Vervolgens heb ik een klachtenformulier ingevuld en ontvang net een mail van de partner van Bol.com waar het volgende in staat:
Ik kan u een compensatie van 10,- aanbieden. Hiervoor ontvang ik graag uw IBAN. Excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag!
Dan ben ik nog steeds €8 duurder uit ...
Wat zijn mijn rechten in deze?
Dank u wel voor jullie reactie.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.