BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Webshop reageert niet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-10-2024
  •  
277 keer bekeken
  •  
11 antwoorden
  •  
Ik heb bij DeJacque in Oldenzaal een tegoed van bijna 200,00 euro opgebouwd wegens geretourneerde artikelen waarvan, zoals later bleek, geen restitutie plaatsvindt. Indien je een nieuwe bestelling plaatst, dan wordt het tegoed in mindering gebracht op de nieuwe bestelling, retourneer je wederom, dan ontstaat er wederom een tegoed. Ik kan niet vrij beschikken over een “tegoedbon” daarvoor dient een “kortingscode” bij DeJacque te worden aangevraagd. Ik krijg geen korting, ik heb een tegoed cq mijn 200,00 euro staat in depot waarover DeJacque dus beschikt. Ik heb nu driemaal getracht iets te bestellen, heb diverse mails gezonden, maar men reageert niet. Om van dit gezeur af te zijn heb Ik het voorstel gedaan mijn tegoed van 200,00 (mijn geld) dan maar over te maken naar de KWF Kankerbestrijding, maar ook dat werd afgewezen (protocol zegt DeJacque)(wat dat ook mag betekenen) . Ik heb vervolgens en paar bestellingen via de mail gedaan, maar men reageert niet!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.