BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Problemen met bestelling van planten

  •  
19-02-2020
Hallo,

Ik heb afgelopen 14 december een bestelling geplaats bij een online webshop voor 3 verschillende soorten (volwassen) planten, 2x plant A, 1x plant B en 1x plant C, de planten zijn besteld tijdens een 1+1 zolang de voorraad strekt actie.Omdat het bedrijf van 9 december tot 6 januari dicht zat zouden alle bestelling vanaf 6 januari worden hervat, normaal zou het pakketeen levertijd hebben van 1 werkdag, maar het pakket van mij stond op 25 januari pas klaar voor verzending en op 29 januari heb ik het pas ontvangen. Het ging hier om levende planten, normaal zouden die worden beschermd tegen uitdrogen, kou en verpletting ect. dit was bij mij dus niet het geval. Ook had ik verwacht met de actie een totaal van 4x A, 2x B en 2x C te krijgen, wat dus helaas ook niet zo was. In plaats van 4x A, 2x B en 2x C, heb ik 2x A (beide uitgedroogd en misvormd) 4x B (waarvan 2 uitgedroogd en dood) en 2x C (waarvan 1 stekje en dood). Nu heb ik contact met de webshop opgenomen en foto's opgestuurd en wordt er beweerd dat er niks mis mee is en ze aan de specificaties voldoen, vervolgens kreeg ik ook te horen dat op moment van verzenden hun voorraad op was en ik daaromeen stekje kreeg van B (maar dood) en maar 2x A in plaats van 4x. Wel hebben ze schuld bekend door het niet goed inpakken van de planten en ik daarom 15% korting op mijn volgende aankoop kan krijgen of €2,- terug krijg per plant (totaal €8,- terug op aanschafwaarde van €34,-). Is er iets wat ik hier aan kan doen? ik wordt hier gewoon bedrogen. Mvg, Tim
















Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.