NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onlineticketshop geeft geen geld terug

  •  
24-09-2020
Vorig jaar heb ik dure kaartjes gekocht voor het concert van Carlos Santana ter waarde van €343. Concert stond gepland op 31 maart 2020. Nu is het concert officieel geannuleerd. Onlineticketshop biedt een voucher aan ter waarde van dit bedrag. Echter gaat mijn voorkeur uit naar mijn geld cash terug. Als je googled vind je overal terug dat bij annulering de kaartverkoper je geld moet terug betalen. Ik heb onlineticketshop hierop geschreven waarin zij aangeven afwijkende algemene voorwaarde te hebben en geen geld terug geven. Klopt dit? Zo niet, wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt en hopelijk jullie advies.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.