Hallo allemaal,
Wij hebben op dit moment een geschil met Laminaat en Parket in Amsterdam.
Op dit moment is er een laminaat van Parador bij ons gelegd. Wij hebben deze laminaatvloer gekocht op aanraden van Laminaat en Parket in Amsterdam. Wij hebben hiervoor gekozen omdat het vocht bestendig zou zijn en slijtage bestendig omdat het een kantoor betreft, waar dus ook een bureaustoel in komt te staan. Ook hebben we voor een dure legservice gekozen omdat we het graag strak wilden hebben zonder veel zaag verlies.
Nu hebben wij bij de koop van de vloer heel duidelijk aangegeven dat we een vloer hebben laten storten, waardoor alles egaal onder de deurposten door zou kunnen lopen en wij dus geen dorpels etc nodig zouden hebben.
De vloer is nu zodanig met plakplinten gelegd dat het een origami puzzle lijkt bij de deur.
Na bellen met Laminaat en Parket in Amsterdam krijgen we te horen dat:
1) We geen zaagservice hebben afgenomen
1) Dit is ons nooit aangeboden door de verkoper. Waarom zouden we wel voor een legservice betalen en niet voor een zaagservice?
2) De jongeman die de vloer kwam leggen, vertelde dat hij het niet kon omdat hij geen juiste gereedschap had
3) Nu krijgen we te horen van hen dat onder een deur doorleggen nooit kan bij laminaat
4) We hebben plakplinten afgerekend, dus we hadden dit moeten weten. Alsof plakplinten alleen voor deurposten worden gebruikt???
We komen er niet uit met Laminaat en Parket.
Hoe kunnen we dit oplossen? We zitten echt met onze handen in het haar.