BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb een klacht over Sarenza

  •  
06-04-2023
Klacht over online bedrijf Sarenza.
Ik heb een bestelling gedaan van 2 artikelen, deze artikelen heb ik beiden teruggestuurd. Op 15 december heb ik maar 1 artikel terugbetaald gekregen. Het andere artikel heb ik nooit meer terugbtaald gekregen.
Sarenza is niet telefonisch bereikbaar. Ik heb hierover meerdere malen een mail naar Sarenza gestuurd, maar nooit een bevredigend antwoord gekregen en ook nooit mijn geld terug ontvangen. Volgens mij zijn het oplichters.

Met virendelijke groet,

Miriam Timmermans
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.