Beste forumgebruikers,
Mijn vriendin en ik wilden een kantenmaaier kopen van het merk Stihl en we belden op naar een vestiging van een grote dealer met meerdere vestigingen in het Zuiden van Nederland. De vriendelijke medewerker aan de telefoon verwees ons naar de webshop, omdat dit makkelijker zou zijn vanwege de thuislevering met de post. Bovendien zagen wij toen we op hun webshop zaten, dat men verkocht aan scherpe prijzen. Wij waren in de veronderstelling dat we met deze aanschaf mee konden doen aan de Stihl cashback actie die gold voor de gehele BeNeLux.
Het product voldeed aan de voorwaarden want deze bestond uit 1 apparaat, 2 accu's en een lader van de juiste types.
In de veronderstelling dat deze keten van Stihl-dealers meedeed hebben wij deze producten bij hun online gekocht.
Nu krijgen wij bericht van de fabrikant of importeur:
- Er is geen (geldig) aankoopbewijs aangeleverd. (Een geldig aankoopbewijs is een factuur en/of een kassabon)
- Het actieproduct is niet aangekocht in een deelnemende winkel.
Wat er mis is met de factuur die we instuurden weet ik niet, daarover ga ik morgen bellen.
In de actievoorwaarden staat m.b.t. de deelnemende winkels hetvolgende:
De actie is geldig bij zowel online als offline aankopen en uitsluitend bij aankopen in België, Nederland en Luxemburg.
Ze beschrijven niet, dat er deelnemende en niet deelnemende winkels zijn, en de fysieke winkels vanonze leverancier blijken wel mee te doen en de webshop niet. Dit maakt het wel zuur.
We balen nu enorm dat we deze 2e accu nu niet cadeau krijgen, want in deze dure tijden van hyperinflatie kan iedereen wel wat korting gebruiken, toch?
Wat valt er nu te doen? Heeft er iemand tips?
Met vriendelijke groet,
Eddie W.