BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik heb al meerder keren een appeltaart gekocht bij Albert Heijn de deksel van de

  •  
13-09-2017
verpakking past niet en valt er steeds af. Allemaal rommel in de tas.
Al 2 x een appeltaart vergoed gekregen verpakking is niet Hyginische.
Albert Heijn zegt dat ze er niets mee gaan doen en vervolgens gebeurd
het niet ook Fil. van AH klagen over dit probleem,
ALs je hem pakt

is de deksel er al af en je krijgt hem er ook niet meer op.
Ik snap niet dat Albert Heijn zo met mensen die een klacht indien
omgaat. Als je vraagt laat me weten wanneer jullie het probleem gaan oplossen
zeggen ze dat de verantwoordelijke niet terug kunnen bellen



Gemiste kans !!!!! Schande je word niet serieus genomen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.